niedziela, 21 grudnia 2014

ZESTAW Z SZARYM GOLFEM

Pierwsza stylizacja. Wiem, wiem zupełnie nieprofesjonalna, zdjęcia zrobione na szybko w ciągu 10 sekund, zwykłym aparatem, ta sama 'poza', ta sama mina itd... Ale może komuś spodoba się ten zestaw.
To mój styl w 100%. Prosty, do bólu nudny, odtwórczy i mało kreatywny? Tak, ale właśnie tak lubię się ubierać. Z zazdrością patrzę na dziewczyny na ulicy albo zagraniczne blogerki, które nie boją się eksperymentować z wzorami i krojami ubrań, zakładają przedziwne buty. cudaczne kolorowe futra czy ekstrawagancką biżuterię. Ja po prostu nie czułabym się dobrze i komfortowo w takich strojach. Czasem warto wyglądać jak kolejny klon manekina z wystawy, a nie na siłę przebierać się w modne ciuchy.
Prostota, wygoda, elegancja zawsze są w modzie!

Kryjące rajstopy + czarne botki i krótka spódniczka = efekt super długich nóg. Patrzę na moje zdjęcia i nie mogę wyjść z podziwu, że moje nogi wyglądają prawie jak u Anji Rubik (no ok prawie robi dużą różnicę ;) ale i tak wydają się dłuugie). Ten szary golf kupiłam kilka dni temu w Reserved i już stał się moją ulubioną rzeczą w szafie. Pomimo tego, że to nie żadna angora czy wełna, a zwykły poliester jest ciepły i milutki. Ma luźny fason i świetnie wygląda do spódnic, jak i do spodni (wiem, bo już przetestowałam go w kilku zestawach)

 sweter / sweater - reserved
spódniczka / skirt - h&m
botki / boots - bershka
czapka / cap - terranova


       

Czekam na pierwszy komentarz :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz