niedziela, 7 grudnia 2014

CZEŚĆ JESTEM MILENA

Mam na imię Milena. Witam Was na mojej stronie.
LOVE and SMILE. 
ŚMIEJ SIĘ i KOCHAJ. 

Nie przejmuj się niepowodzeniami. Traktuj każda porażkę, jako kolejną ważną lekcje od życia. Wyciągaj z niej wnioski. 

Masz marzenia i plany, które wydają Ci się nieosiągalne i nie masz odwagi zacząć ich realizować. Myślisz sobie i tak nic z tego nie będzie, nie ma szans. Nie poddawaj się, zacznij działać.  Jeśli nie podejmiesz żadnych kroków gwarantuje Ci, że nic się nie zmieni. Siedząc biernie i czekając na nie wiadomo jaki cud niczego nie doświadczysz. 
Bądź pozytywnie nastawiona do świata. Przekazując innym dobą karmę możesz liczyć że będzie ona do Ciebie powracała.

Od dawna chciałam stworzyć własną stronę. Ciągle miałam jakieś wątpliwości, brakowało mi motywacji i odwagi. W końcu jednak pomyślałam, jak nie teraz to kiedy? 
I oto właśnie piszę do Was.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz