czwartek, 25 grudnia 2014

SOME NEWS


Lada dzień w sklepach na dobre ruszą wyprzedaże. Upatrzyłam sobie już kilka rzeczy, które chciałam kupić wcześniej, ale na szczęście udało mi się powstrzymać i mam nadzieję nabyć je o kilkadziesiąt procent taniej. 

Na początku grudnia w wielu sklepach pojawiły się przeceny między sezonowe. Zaopatrzyłam się wtedy w kilka niezbędnych dodatków na zimę.

czapka / cap - terranova (19,90zł)
szal komin / scarf - sinsey ( 14,90zł)
płaszcz / coat - reserved (99,00zł)
Jak na razie ciepła wełniana czapa i szal muszą czekać w szafie na nadejście chłodniejszych dni.
Do płaszcza nie jestem w pełni przekonana. Podoba mi się wzór kraty, ale kubełkowaty fason dziwnie zniekształca sylwetkę. Zastanawiam się nad jego zwrotem (choć jak na razie nie mogę znaleźć paragonu, więc chyba chcę czy nie będę musiała go sobie zostawić :) )



szal / scarf - f&f (18,50zł)
spódniczka / skirt - f&f (20,50zł)
Szal urzekł mnie swoim intensywnym, limonkowym kolorem. Będzie fajnym akcentem kolorystycznym na szare zimowe dni. Spódniczkę kupiłam z myślą o lecie, ale także teraz można założyć ją do kryjących rajstop.


Co sądzicie o tych zakupach?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz