wtorek, 9 czerwca 2015

NEW: CZARNE SANDAŁY


Sandały na grubym słupku chodziły za mną od zeszłego roku. Gdy tylko w sklepach pojawiły się letnie kolekcje, sprawdziłam który ma w swojej ofercie właśnie takie buty. Niestety nie znalazłam w żadnym tych idealnych. Albo miały za niski/wysoki obcas, nie ten kolor, albo były po prostu niewygodne. 
Pewnego dnia natknęłam się na stronę Deezee i właśnie tam znalazłam fajne sandały (odpowiednia wysokość obcasa, czarny kolor, a czy wygodne mogłam przekonać się dopiero po odpakowaniu przesyłki). Szczerze mówiąc, bardzo rzadko kupuję ubrania czy dodatki ze sklepów internetowych. Wolę dotknąć daną rzecz, przymierzyć, sprawdzić jak się nosi. W przypadku tych butów zaryzykowałam i nie żałuje :)
Są idealne na lato. Już teraz nosze je bardzo często i na pewno sprawdzą się w wielu sytuacjach :)
Cena: 83 zł (w promocji)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz