wtorek, 2 czerwca 2015

NEW: ETNO NASZYJNIKI



Kilka tygodni temu przeglądałam stronę Mango. Przewijała kolejne strony i jakoś nic ciekawego nie wpadło mi w oko. Aż nagle woow - piękny etno naszyjnik. Szukałam czegoś właśnie w tym stylu od dłuższego czasu. Od razu bardzo mi się spodobał.  Już widziałam go oczyma wyobraźni w zestawie z prostym białym t-shrit'em albo szarą bluzą.  Po chwili (dłuższej chwili) fascynacji spojrzałam na cenę. 89 zł za wisior to dość dużo, za tyle można już kupić fajną sukienkę albo koszule. Cóż pozostało czekać do wyprzedaży i łudzić się, że uda mi się dorwać go taniej (o ile jeszcze w ogóle będzie dostępny). 
Kilka dni temu znów odwiedziłam internetowy sklep Mango. Od razu na stronie głównej wyskoczył wielki napis: BIŻUTERIA 2 w cenie 1. Wtedy przypomniałam sobie o tym pięknym naszyjniku. Pomyślałam, jak nie teraz to będę żałować. A co tam, raz się żyje :) Przesyłka dotarła do mnie w sobotę :)

A tak prezentuje się naszyjnik i drugi wisior żółto-niebieski (też za 89 zł, czyli każdy wyszedł 50% taniej:))








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz