środa, 19 sierpnia 2015

OUTFIT: KOSZULA BOHO


Tego lata na ulicach spotkać można pełno cyganek, kowbojek z Dzikiego Zachodu i dziewczyn Zorro. Białe bluzki w stylu boho to chyba najmocniejszy trend obecnego sezonu. Zapanował na nie totalny szał. Chyba wszystkie sieciówki miały je w swoich ofertach. Cóż muszę przyznać, koszule z dekoltem Carmen czy białe, zwiewne, koronkowe bluzki bardzo mi się podobają. Jednak swoją etno-koszulę kupiłam zanim ten trend eksplodował. 
Tunikę znalazłam w styczniu w second handzie. To się nazywa wyprzedzenie trendów :) Wtedy po prostu bardzo mi się spodobała i pomyślałam, że będzie świetna na lato do szortów albo jeansów. Poza tym kosztowała 12 zł i była w idealnym stanie. 

shirt / koszula - next (sh)
shorts / szorty - c&a
sandals / sandały - carry




Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz