poniedziałek, 1 czerwca 2015

OUTFIT: ZAKRĘCONA MINI


Dziś mam na sobie cztery ulubione (na tą chwilę :)) elementy z mojej garderoby. 
Zawsze gdy nie wiem co na siebie włożyć, sięgam po prosty czarny lub biały t-shirt. Na co dzień zakładam do niego jeansy i wygodne trampki, a gdy zależy mi na bardziej 'wyjściowym' look'u dodaje spódnicę, duży wisior i szpilki. 
Dokładnie tak jak możecie zobaczyć na zdjęciach :)

t-shirt - h&m
spódniczka / skirt - cubus
naszyjnik / necklace - mango
buty / heels - deezee



^ Etno naszyjnik z Mango ma dopiero od kilku dni, ale już wiem, że będę go nosić do znudzenia :)


^ Od jakiegoś czasu rozglądałam się za prostymi, czarnymi sandałami na grubszym słupku. W końcu znalazłam takie w Internecie, postanowiłam zaryzykować kupno i jestem zadowolona. Stabilny obcas, prosty design - jestem na tak ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz